הרופאים הכי טובים  imageהרופאים הכי טובים  image

המרכז הרפואי שיבא ניצב גם השנה, כמו בכל שנה, בראש רשימת הרופאים המצטיינים ברשימה שהרכיב המגזין "פורבס". מתוך 611 הרופאים המובילים בישראל (ב-35 התמחויות), יש לשיבא נציגות של 128 רופאים (21% מכלל הרשימה)! המגזין פורבס מפרסם את הרשימה היוקרתית של רופאים הכי טובים בישראל זו השנה השנייה. זהו המשך למיזם שהחל בעיתון מעריב תחת הכותרת "הכי טובים" ופורסם במשך עשר שנים ברציפות.

עורכי "פורבס" פנו לאלפי רופאים בישראל כדי לשמוע את חוות דעתם המקצועית לגבי עמיתיהם המובילים. כל רופא שניאות להשתתף במיזם המליץ על הרופאים הבולטים והמצטיינים בתחומו, אך לא בתת-ההתמחות שלו עצמו. בנוסף, כל רופא המליץ על עמיתים שאינם משתייכים למוסד הרפואי שבו הוא עובד.

וכך כותב "פורבס" ביגליון הרופאים הטובים בישראל: "611 הרופאים אשר מופיעים ברשימה הנוכחית מציגים רמה מקצועית מובילה בכל קנה מידה, רמה אנושית גבוהה, ולא בכדי הומלצו כולם על ידי אחוז גבוה מאד מעמיתיהם ברחבי הארץ. חלקם מצילים את חייהם של מטופלים מדי יום, אחרים משפרים את חייהם של מטופלים ללא הכר - וכולם נמצאים ברשימה מסיבה מסוימת ובזכות גדולה: אלו הם הרופאים הטובים ביותר בישראל". שיא המצוינות השיבאית באה לידי ביטוי בגינקולוגיה. מתוך 41 רופאות ורופאים מצטיינים ברחבי הארץ, 19 מהם עובדים בשיבא, והם מהווים 46% מהרשימה האיכותית של הגינקולוגים בישראל!

גאווה שיבאית נוספת היא העובדה שעם המצטיינים נמנו שוב ארבעה רופאים המשתייכים לתוכנית תלפיות היוקרתית של שיבא: פרופ' יוסי חאייק (פלסטיקה וכוויות); ד"ר מיכל ילון (המטו-אונקולוגיה ילדים); פרופ' בועז ווייס ופרופ' שלי מזעקי-טובי (גינקולוגיה)פרופ' גיא בן-סימון (עיניים)."